Paskelbta: 9 gruodžio, 2024

Lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba

 

Lietuvos zoologijos sodas – vieta, kurioje galima pamatyti įvairius pasaulio gyvūnus.

 

Gyvūnai yra skirstomi į gyvūnų grupes.

Tai padeda juos geriau suprasti.

Zoologijos sode galite susipažinti su šiomis gyvūnų grupėmis.

 

  1. Žinduoliai

Gyvūnai, kurie turi plaukus arba kailį.

Savo jauniklius žinduoliai maitina pienu.

Zoologijos sode galite pamatyti beždžiones, raganosius, vilkus ir kitus žinduolius.

 

  1. Paukščiai

Gyvūnai, kurie turi plunksnas ir sparnus.

Visi paukščiai deda kiaušinius.

Dauguma paukščių gali skristi.

Zoologijos sode galite pamatyti erelius, papūgas, pelėdas ir kitus paukščius.

 

  1. Varliagyviai

Gyvūnai, kurie gyvena vandenyje ir ant žemės.

Jų oda yra drėgna ir plona, kad galėtų kvėpuoti.

Zoologijos sode galite išvysti varles, tritonus ir kitus varliagyvius.

 

  1. Žuvys

Gyvūnai, kurie gyvena tik vandenyje.

Žuvys kvėpuoja per žiaunas.

Žiaunos yra žuvies galvos šonuose.

Pro žiaunas žuvis įkvepia vandenį ir gauna deguonies.

Zoologijos sode galite pamatyti piranijas, ešerius, lynus ir kitas žuvis.

 

  1. Ropliai

Gyvūnai, kurie turi žvynus.

Žvynai yra kieta, viršutinė odos dalis.

Žvynai apsaugo roplius nuo pavojų.

Zoologijos sode galite pamatyti gyvates, driežus ir kitus roplius.

 

  1. Vabzdžiai

Maži gyvūnai, kurie turi šešias ar daugiau kojų.

Kai kurie vabzdžiai turi sparnus.

Skirtingai nei žmonės ir kiti gyvūnai, vabzdžiai neturi kaulų.

Todėl vabzdžiai turi kietą kūno išorę.

Kieta kūno išorė apsaugo nuo pavojų ir kitų gyvūnų.

Zoologijos sode galite pamatyti tarakonus, vabalus, gyvalazdes ir kitus vabzdžius.

 

Zoologijos sode vyksta gyvūnų pristatymai. Gyvūnų pristatymai vyksta nuo antradienio iki sekmadienio. Pristatomi įvairūs gyvūnai.

 

11:00 valandą –  egzotariumo gyvūnai, egzotariume.

Egzotariumas – speciali vieta, kurioje gyvena gyvūnai iš šiltų kraštų.

12:30 valandą – kupranugariai, viršutinėje sodo dalyje.

13:00 valandą – ūdros, viršutinėje sodo dalyje.

13:30 valandą – žirafos, apatinėje sodo dalyje, viduje arba lauke.

14:00 valandą – raganosiai, apatinėje sodo dalyje.

15:00 valandą – ūkio gyvūnai, viršutinėje sodo dalyje.

16:00 valandą – skruzdėdos maitinimas prie zoologijos sodo įėjimo, dešinėje.

Zoologijos sodo bilietų kainos priklauso nuo sezono.

Zoologijos sode yra žiemos sezonas ir vasaros sezonas.

Žiemos sezonas trunka nuo spalio iki gegužės mėnesio.

Vasaros sezonas trunka nuo gegužės iki spalio mėnesio.

 

Vasaros sezono bilietų kainos:

  • Suaugusiems žmonėms bilietas kainuoja 15 eurų.
  • Studentams, vaikams, senjorams ir neįgaliesiems bilietas kainuoja 7,5 euro.
  • Šeimai su 3 ar daugiau vaikų bilietas kainuoja 35 eurus.

Žiemos sezono bilietų kainos:

  • Suaugusiems žmonėms bilietas kainuoja 10 eurų.
  • Studentams, vaikams, senjorams ir neįgaliesiems bilietas kainuoja 5 eurus.
  • Šeimai su 3 ar daugiau vaikų bilietas kainuoja 23 eurus.

Vaikams iki 3 metų įėjimas į zoologijos sodą nemokamas.

 

Abonemento kaina yra 90 eurų.

Abonementas yra specialus, ilgalaikis bilietas.

Abonementas – bilietas, su kuriuo galite lankytis tiek kartų, kiek norite.

Abonementas galioja 1 metus.

Abonementą galite nusipirkti tik zoologijos sodo kasose.

 

Zoologijos sode vyksta įvairios edukacijos.

Edukacija – tai veikla, kurios metu sužinai įdomių dalykų.

Zoologijos sodo edukacijų metu gali sužinoti apie gyvūnus ir gamtą.

Užsiėmimuose Jūs susipažinsite su gyvūnais.

Dalyvausite žaidimuose.

Įdomiai ir lengvai susipažinsite su pasirinkta tema.

Edukacijų temos:

Kalėdinė edukacija.

Baimių edukacija.

„Paukštis ar ne paukštis?“.

„Kas padėjo kiaušinį?“.

„Vabzdžių karalystė zoologijos sode“.

„Ropliai: ar Lietuvoje gyvena vėžlys?“.

„Graužikai ir jų atstovės, gudruolės žiurkės“.

„Gyvūnų gerovės laboratorija“.

„Nykstantys gyvūnai ir jų išsaugojimo galimybės“.

 

Vienos edukacijos trukmė yra 45 minutės.

Kaina grupei iki 30 žmonių yra 60 eurų.

Žmogui, kuris lydi grupę nuo 15 iki 30 žmonių, mokėti nereikia.

Į edukacijas reikia užsiregistruoti iš anksto.

 

Įėjimo į zoologijos sodą bilietų kainos edukacijų dalyviams:

Žiemos sezono metu, nuo spalio iki gegužės mėnesio.

Vaikams nuo 3 metų, moksleiviams, studentams, neįgaliesiems ir senjorams kainuoja 5 eurus.

 

Vasaros sezono metu, nuo gegužės iki spalio mėnesio.

Vaikams nuo 3 metų, moksleiviams, studentams, neįgaliesiems ir senjorams kainuoja 7,5 euro.

 

Suaugusiesiems žiemos sezono metu kainuoja 10 eurų.

Suaugusiems vasaros sezono metu kainuoja 15 eurų.

Neįgaliuosius lydintiems žmonėms įėjimas nemokamas.

Grupių nuo 15 žmonių bilietams taikoma 10 procentų nuolaida.

 

Zoologijos sode galima pasirinkti tris skirtingas ekskursijas.

Ekskursija – kelionė su grupe, norint kažką išmokti ar sužinoti.

Egzotariumo ekskursija – aplankysite roplius, vabzdžius ir gyvūnus iš šiltų kraštų.

Viršutinės sodo dalies ekskursija – susipažinsite su čia gyvenančiais gyvūnais.

Pavyzdžiui, kupranugariais ar ūdromis.

Apatinės sodo dalies ekskursija – pamatysite žirafas, raganosius ir kitus gyvūnus.

Ekskursijos trukmė yra 1 valanda.

Ekskursijos kaina yra nuo 30 iki 40 eurų grupei.

Ekskursijos kaina priklauso nuo to, kiek žmonių yra grupėje.

Bilietus už įėjimą į zoologijos sodą reikia įsigyti atskirai.

 

Kaip užsisakyti ekskursiją?

Į visas ekskursijas reikia užsiregistruoti.

Užsiregistruoti galite paskambinę telefonu +370 682 11 862  arba parašę elektroniniu paštu edukacija@zoosodas.lt

 

Svarbu žinoti.

Grupei nuo 6 iki 30 žmonių ekskursijos kaina yra 60 eurų.

Jei grupėje yra nuo 15 iki 30 žmonių, lydintis asmuo ekskursijoje dalyvauja nemokamai.

 

 

Dovanų kuponus galima naudoti kaip bilietus  arba pasinaudoti zoologijos sodo paslaugomis.

Dovanų kuponų sumos gali būti įvairios.

5 eurai.

10 eurų.

15 eurų.

20 eurų.

50 eurų.

100 eurų.

200 eurų.

Kuponas galioja visus metus.

Kuponas galioja nuo įsigijimo dienos.

Svarbu žinoti.

Perkant dovanų kuponus, galima gauti nuolaidą.

Nuolaidą galite gauti, kai perkate 15 arba daugiau dovanų kuponų.

Dėl nuolaidos susisiekite elektroniniu paštu inga.klezyte@zoosodas.lt.

 

Lietuvos zoologijos sodas dirba kiekvieną dieną.

Pirmadieniais nuo 11:00 iki 18:00 valandos.

Antradieniais – sekmadieniais nuo 10:00 iki 18:00 valandos.

 

Bilietų kasos dirba:
Pirmadieniais nuo 11:00 iki 17:00 valandos.

Antradieniais – sekmadieniais nuo 10:00 iki 17:00 valandos.

Bilietų kasos tai vieta, kur galima įsigyti bilietus į zoologijos sodą.

 

Vidinė ekspozicija dirba:

Pirmadieniais nuo 11:00 iki 17:30 valandos.

Antradieniais – sekmadieniais nuo 10:00 iki 17:30 valandos.

Vidinėse ekspozicijose gyvena gyvūnai, kuriuos galima pamatyti viduje, pastate.

Pavyzdžiui, ropliai ar vabzdžiai, kuriems reikia šilumos.

 

Lietuvos zoologijos sodo administracija dirba:

Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8:00 iki 17:00 valandos.

Penktadieniais – nuo 8:00 iki 15:45 valandos.

Administracija – darbuotojai, kurie rūpinasi, kad visi darbai Lietuvos zoologijos sode būtų organizuojami ir atlikti tinkamai.

Administracija atsakys į Jūsų klausimus.

 

Kiek gyvūnų yra zoologijos sode?

Zoologijos sode gyvena daugiau nei 2577 gyvūnai.

Jie priklauso 189 skirtingoms rūšims.

Rūšys – tai skirtingos gyvūnų grupės.

Pavyzdžiui, liūtai ir vilkai yra skirtingų rūšių.

Liūtai elgiasi ir atrodo kitaip nei vilkai.

 

Ar galima įsigyti bilietus internetu?
Taip, bilietus galima įsigyti internetu.

Didesnės nei 15  žmonių grupės bilietus turi įsigyti kasoje.

 

Ar reikia parodyti pažymėjimą, kad gautum nuolaidą?

Pažymėjimas tai dokumentas, kuris įrodo, kad priklausote tam tikrai žmonių grupei.

Nuolaidą gaunate, kai parodote pažymėjimą.

Pažymėjimą reikia parodyti perkant bilietą arba prie įėjimo, jei paprašo kontrolierius.

Kontrolierius tai žmogus, kuris gali patikrinti, ar turite bilietą arba pažymėjimą.

Nuolaidos gauti negalite, jeigu neturite pažymėjimo.

 

Kur kreiptis, jei Lietuvos zoologijos sode pamečiau asmeninį daiktą?

Jei pametėte asmeninį daiktą, skambinkite telefonu +370 37 332 540 arba rašykite elektroniniu paštu info@zoosodas.lt.

 

Ar zoologijos sode yra vieta, kur galima pasidėti daiktus?

Taip, zoologijos sode yra spintelės daiktams pasidėti.

Spintelės yra šalia tualetų.

 

Kur pasiimti pamestus daiktus?

Pamestus daiktus galima pasiimti bilietų kasose.

Pamesti daiktai saugomi 7 dienas.

Bilietų kasos dirba:

Pirmadieniais nuo 11:00 iki 17:00 valandos.

Antradieniais – sekmadieniais nuo 10:00 iki 17:00 valandos.

 

Kaip užsisakyti edukaciją, kad specialistai atvažiuotų pas Jus?

Edukatoriai gali atvykti pas Jus.

Edukatorius – žmogus, kuris dalijasi savo žiniomis su kitais.

Užsisakyti galite paskambinę telefonu +370 682 11 862.

 

Gyvenantiems Kaune edukacijos kaina yra 4 eurai vienam žmogui.

Turi susidaryti bent 10 žmonių grupė.

Gyvenantiems ne Kaune, edukacijos kaina yra nuo 4 iki 7 eurų vienam žmogui.

Jei gyvenate už daugiau nei 50 kilometrų, kaina yra 6 eurai vienam žmogui.

Galima rinktis iš 12 edukacijų temų.

 

Edukacijas taip pat galima užsisakyti per Kultūros paso sistemą.

Kultūros pasas – tai priemonė, kuri leidžia moksleiviams su nuolaida arba nemokamai lankytis įvairiuose kultūros ir meno renginiuose, kitose pažintinėse bei edukacinėse veiklose.

Renginiai – tai įdomios veiklos ir šventės, kuriose žmonės dalyvauja.

 

Lietuvos zoologijos sodas yra Kaune, Radvilėnų pl. 21.

Zoologijos sodo telefonas yra +370 37 332 540.

Zoologijos sodo elektroninis paštas yra info@zoosodas.lt